PASTÍS DE DONUTS

Si us agraden els donuts n'estic segura que us agradarà aquest pastís fet amb donuts. Jo el vaig preparar per l'aniversari del meu germà, l'ocasió s'ho mereixia 😄
Aquesta recepta la vaig extreure de Youtube del canal Cocina Para Todos (un canal molt recomanable i amb moltes receptes). La veritat es que quan ho vaig veure vaig pensar que això s'havia de provar, així que aquí el resultat. La textura de la crema queda boníssima, així que si us animeu segur que ho peteu! 



INGREDIENTS:

Per a la base
  • 15 galetes maria
  • 1/2 donuts
  • 35 g de mantega
Per la crema
  • 3 donuts
  • 250 ml de nata per a montar
  • 125 ml de llet
  • 65 g de sucre
  • 125 g de formatge tipus "Philadelphia"
  • 18 g de quallada (2 sobres de la marca "Royal")


Per a la cobertura
  • 1/2 donuts
  • 5 galetes
  • 12 g de fruits secs (jo he posat barrejeta)
  • 12 g de sucre morè
  • 15 g de mantega 
  • Xarop de xocolata  per guarnir (opcional)

MATERIAL:
  • Un motlle desmotllable de 18 cm
  • Paper sulfuritzat o de forn
  • Paper film (opcional)

PROCEDIMENT PAS A PAS:

  • Comencem per la base. Triturem les galetes i el mig donuts amb la picadora. La mantega la desfem 20 segons al microones.

     

  • Barregem la mescla amb la mantega.
  • Agafem el motlle i li posem un paper de forn a la base.
  • Aboquem la barreja al motlle, mirant que quedi extés i aplanat. Un cop fet, cap a la nevera. Ho podeu tapar amb paper film.
  • Mentrestant, fem la crema. En una cassola fiquem els donuts a trossos, el formatge, la nata i la mitat de la quantitat de llet. L'altra meitat de llet que ens sobra la diluim amb la quallada i la reservem.
  • Posem a escalfar el contigut de la cassola, i quan veiguem que comença a bullir afegim la quallada que haviem diluit anteriorment. Quan torni a fer la intenció de bullir, ho retirem del foc i ho batim per eliminar els grumolls.

  • Una vegada batuda la crema, la ficarem al motlle ben escampada. La deixarem templar i cap a la nevera a quallar un mínim de 4 hores, encara que molt millor deixar-ho d'un dia per l'altre, així ens assegurem que quallarà bé. Ho podeu tapar amb paper film.
  • Ara només ens faltarà la cobertura de sobre que la farem quan tinguem quallada la crema. Posarem a triturar tots els ingredients a la picadora (el 1/2 donuts, les galetes, la barregeta de fruits secs, el sucre morè i la mantega). Tritureu lleugerament si no voleu convertir-ho tot en pols!
  • Ho distribuim per sobre el pastís.
  • I ja ho podem desmotllar! Jo ho vaig fer al moment de servir.

  • Posarem una mica de xarop de xocolata per sobre perque quedi més vistós...


  • Sembla que va agradar perque no en va sobrar ni un trosset..

  • El pastís que sobri el guardarem a la nevera. Que aprofiti!